-1,5kg

Då startar vi vecka 3/8 med minus 1,5 kg på vågen och det måste jag vara nöjd med efter förra veckans ras på inte mindre än 5 kg. Nästa vecka hoppas jag på ytterligare 2 minus. Är så grymt stolt över mig själv som inte gör några undantag. Totalt minus 6,5kg.
 
 
Under dagen har symaskinen gått varm här hemma. Har sytt en kudde till Filippas vagn av restbitar utav Estrid Ericssons elefanter och ett sött rosa bäddset med spets till docksängen. Dessutom hann jag med att sytt i lite knappar, lagat hål och andra små ting som legat på hög är nu som nya.
 
Nu ska jag ta hand om min lilla kille som kom hem från dagis feber varm!

Kommentarer
Postat av: mamma o mormor

Du är fantastisk, krama mina små älsklingar från mormor

2013-04-15 @ 17:40:51
Postat av: emma - mamma till lilla ella

Wow, va duktig du är!! Önskar att min självdisciplin var lite bättre ibland!!

Svar: Det är bara att öva på ett. Tillslut kommer det. När man måste. Heja och pepp till dig.
VISA HELA MIN PROFIL

2013-04-15 @ 18:56:34
URL: http://emmaingrid.blogg.se
Postat av: Zarah - mamma till två små

Du är så otroligt duktig <3

2013-04-16 @ 08:28:50
URL: http://zaraholine.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0