En Stund För Mig

Galet härligt vårväder Lund bjuder på idag. Vi har startat morgonen lungt här hemma. A och F har vilat medan jag och L handlat lördagsgodis i närbutiken. Till L då. Här äts det inget godis. Å nej. Är inne i slutet på 3/8 veckor och har nu lärt mig att stå över både glass, godis, läsk, kakor och diverse andra sockerprodukter. Tyvärr tror jag (okey jag har stått på vågen imorse trots att det inte är på måndagar förrän det står i sten) att jag står stilla denna vecka vilket är trisst eftersom jag slitit mer än någonsin. Det har varit lååånga dagar med bägge barnen hemma och jag har klarat av att stå mot när jag egentligen kännt att jagmåsteätasockernuomjagskaöverlevaentimmetill. Dessutom har jag varit ute och promenerat fyra av fem promenader klockan 06.00 och en promenad på kvällen. Plus min söndagspromenad som sker imorgon för en perfekt avslutning på veckan. JAja. Nästa vecka kanske ger dubbela resultat ner istället?
 
 
 
 
Har nu skickat iväg man och barn till parken och tänkte inte göra någonting alls de kommande timmarna. Härligt!

Kommentarer
Postat av: Zarah - mamma till två små

Det tror vi på! Dubbla ner istället ;)

2013-04-20 @ 22:06:39
URL: http://zaraholine.com
Postat av: Amanda

Hejjahejja! Efter ditt otroliga viktras är det inte så underligt att det står stilla en stund nu! Nu har jag förresten fått hem bilderna jag framkallat till dopet - är lite extra tacksam för just den idéen!:-)

Kram!

2013-04-23 @ 10:16:48
URL: http://aochmflyttarin.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0