Glad Påsk

Hej Allihoppa och Glad Påsk Till Er Alla!
 
Det blev en oplanerad bloggpaus under Påsken. Med hela familjen ledig blir det inte mycket tid prioriterad framför datorn och med lite huvudvärk på det beslutade jag mig för att återkomma till er senare. Sagt och gjort. Nu är vi tillbaka i stan.
 
Vi har spenderat vår Påsk på ett soligt och snöigt Österlen. Landstället bjöd på vila, påskmat, godis i massor, konstrunda, glasspremiär i Simrishamn, pyssel och bakning med barnen som med dekorationer resulterade i en riktig påska kaga nedan.
 
 
 
Känner mig minst jäst och imorgon är startskottet för ett April i hälsans tecken.
 
LOVAR att försöka svara på alla era kommentarer snarast. Blir SÅ glad att ni skriver till mig och så är jag slarvig med att svara. Skäms!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0