Helg

Jag har inte försvunnit. Om ni undrar vad jag är upptagen med. Är det att finna fokus i livet igen. Jag har haft alldeles för många projekt på G för mitt bästa. Faktiskt så att hela jag har försvunnit. Inte nu längre. Jag sätter mig själv först. Upp 06.00 för träning. Riktigt petig med vad och hur mycket jag äter enligt VV och somnar senast 22.00 varje kväll. Efter en vecka känner jag mig redan som en mycket gladare och sundare människa. Ska bli spännande att se vad den stenhårda 8 veckors perioden jag satt som första delmål kommer ge för resultat. Imorgon är första vägningen.
 
Utöver detta. Har jag haft min fantastiska mamma på besök som tagit hand om oss. Jag har fått shoppa, SOVA och fotvård.
 
Annars har jag spenderat tiden med min nya favoritserie på SVT...
 
 
Ses imorgon!

Kommentarer
Postat av: Johanna

Den serien är SÅÅÅ bra :-)

Svar: Visst är den. Mysig och underhållande. Kramar
VISA HELA MIN PROFIL

2013-04-08 @ 07:27:04
URL: http://smastadsvillan.blogg.se
Postat av: Zarah - mamma till två små

Du är så duktig! :)

Svar: Tack för pepp... det behövs
VISA HELA MIN PROFIL

2013-04-08 @ 11:38:14
URL: http://zaraholine.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0