Pinsessa i Vitt

Denna månaden innehåller ingen shopping för familjen. Mamman har nämlígen lyckats med konsten att ansöka om lägstanivå dagar istället för sjukpenninggrundande dagar. Så kan det gå när man är trött och ordnar med viktiga saker. Å väl. Vi har varandra. Och kan leva på kärlek. Men eftersom jag inte bloggat på länge. Har jag inte hunnit visa er en del av vår nyheterna i Filippas garderob.
 
 
 
 
Vit romantisk klänning från HM. För vitt är verkligen en bra färg för små prinsessor som äter själva och kryper. Kunde dock inte motstå denna ljuvliga skapelse.
 
 
 
Preciiis sådanna här spetstrosor från Lindex hade jag som liten. Under klänningen en varm sommardag. Den tiden då mamma fortfarande fick välja mina kläder. Tydligen vägrade jag allt utom mjukisbyxor och trikåtopp efter två års ålder.
 
 
Baslinnen med spets från Lindex stOr tjejsavd. Perfekta att sova i.

Kommentarer
Postat av: Renata

Vitt är ju verkligen en dum färg, men det är ju så fint! :) vi måste styra upp en lekdate snart!

2013-04-29 @ 21:50:52
URL: http://renatas.blogg.se
Postat av: Zarah - mamma till två små

Vitt är så fint men inte alls lekvänligt. Men vad gör det! ;)

2013-04-30 @ 22:54:55
URL: http://zaraholine.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0