Tycker Inte Om Att Vänta

Eftersom jag själv är väldigt otålig när det kommer till spännande ting. Vill jag leverera vinnare på utsatt datum. Därav presenterar jag härmed vinnaren i tävlingen om av ett valfritt tygband från underbara Nyblom Kollen.
 
 
GRATTIS...
 
Postat av: Janni - Mama till Lilly & Loah   

Jag skulle bli jätteglad om jag vann hipp hurra bandet i ljusblått då vi har ett dop för vår son coming up här i sommar och flera födelsedagar där bandet skulle komma väl till användning både som dekoration, vid dukning och även paketinslagning :) Jag har gillat på Facebook!
Håller tummar och tassar här hemma nu för vinst!!

     2013-04-07 @ 13:14:04    
 
Maila mig dina adress uppgifter till [email protected] så kommer det ljusblåa Hipp Hipp Hurra bandet på Posten.
 
TACK för en underbar blogg och dina peppande kommentarer här på bloggen. Det gör mig alltid lite extra glad!

Kommentarer
Postat av: Janni - Mama till Lilly & Loah

Wiiiihoooooo!!!!!

2013-04-08 @ 20:55:01
URL: http://www.innaj.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0