Vår

Ä.N.T.L.I.G.E.N är våren hos oss. För att stanna. Har vi bestämt. Trisst dock. Att jag är hemma med en liten L med feber som kommer och går. Vi har dock smygit oss ut för en glass och fika på innergården. Lite frisk luft kan inte vara fel. Speciellt i denna underbara vårsolen. Längtar SÅ till nästa år då vi förhoppningsvis har trädgård att njuta solens strålar i. Tills dess prickar jag av fler punkter på att göra listan. Har bland annat beställt inbjudningskort till Filippas 1 års kalas och lagt upp ett tyg  till kalasbordet. Kvällen avslutade jag med en runda runt staden.
 
 
 
 
 
 
Förberedelse inför kommande 1 års kalas. För vår prinsessa. Småblommigt, volang och rosa.
 
Filippa hon ägnar dagarna här hemma till att krypa. Massor kryper hon. O hon är så nöjd. Fast nu börjar hon klättra på ting. O de e hon ju inte riktigt redo för. Så mamma får passa, passa,passa. Hon är så roligt nu. Säger tAck, kan visa var lampan är och ÄLSKAR att dansa!

Kommentarer
Postat av: ellenojag

Åh kommer bli ett så fint kalas, ska bli kul att se bilder sen!!!

Svar: Tack söta du... har dock lovat mig själv och mannen (fast han tror inte på ett) att försöka att inte pyssla ihjäl mig ;)
VISA HELA MIN PROFIL

2013-04-18 @ 21:53:41
URL: http://ellenojag.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0