Borta Bra Men Hemma Bäst

Idag vinkade vi hej då till landet för denna sommar. Ja. Vi kanske återkommer. Redan nästa helg. Men för sommar semestern 2013 ses vi inte mer. För nu är det vardag igen. Eller på måndag i alla fall. Vi valde att åka hem en dag tidigare än planerat för att hinna ordna lite här hemma i lugn och ro. Storhandla och sånt. O så skönt det är att vara hemma igen. I natt ska jag få sova i min underbara säng. Som jag längtat. Tänk att vakna en morgon utan ond rygg. Härligt. Så har jag en del projekt jag vill göra klart här hemma innan jag börjar arbeta igen. Plocka fram Liams ytterkläder i små storlekar till Filippa, lägga ut barnens för små kläder på Tradera, fotografera innergården och huset inför eventuell kommande försäljning (till våren) , göra färdigt Filippas 1 års album och måla på alla våra svarta möbler med en mer slitstark lack svart färg.
 
När vi var i Stockholm kunde jag inte låta bli att köpa med mig några av Estrid Ericssons elefanter med hem. Denna gång i form av en stOr rund bricka. Passar perfekt i vårt vardagsrum.
 
 
Nu natta barn och sedan en påse godis och hyrfilm från Hemmakväll!
 

Kommentarer
Postat av: Emma - Mamma till Olivia ♥

Himla fin bricka!

2013-08-10 @ 22:04:34
URL: http://emmaloves.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0