Dansa Min Docka

Här är en liten flicka som är väldigt nöjd med att vara Hemma På Våran Gata i Stan. Roligast är att leka med alla leksaker igen och speciellt dockvagnen som hon nu är tillräckligt stadig att rulla själv.
 
 
Sötaste prinsessan i hela världen.
 

Dockor är saken just nu. De ska matas, klappas, bytas, kläs av/på och självklart åka vagn.
 
 
För bara några månader sedan satt hon. Nu går och springer hon fram. Så fort det går.
 
 
Mammas flicka. MEN hon älskar bilar, bollar och andra av stOrebrors ting med så klart.
 

Nappflaskan var en riktig succè. Måste gå och se om vi hittar blöjor till dockorna också. O lite nya kläder.
 
 
Barndomsminnen. Min gamla docka. Som legat i förvar på landet. Fick nu bli med hem.
 

Filippas nappar är nya och kommer från Elodie Details och ni hittar dem HÄR. Älskar att de är neutrala . Utan tryck. Matchar Filippans garderob ;). Till alla er andra som tycker om Elodie Details och har turen att bo i Stockholm har jag ett tips nedan...
 
 
Happy Shopping!

Kommentarer
Postat av: mamma o mormor

Så jättegulligt härligt att se Filippa med sina dockor. Minns det som igår när jag ser din docka, varför går tiden så fort och vart tog min lilla flicka vägen!

2013-08-11 @ 21:36:06

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0