Blogg PAUS

Det är lite mycket just och jag tar en paus från bloggen den här veckan. Jag återkommer med besked om bloggens fortsätta historia. Behöver fundera över vissa ting. Det är otrOligt roligt att bloggen blivit "stor" samtidigt som det stressar mig att leverera. Ni som läser vet att jag är perfektionist och därav inte vill publicera inlägg bara för att. De inlägg jag gör kräver stort engagemang. Samtidigt vill jag inte skriva alltför sällan. Den där balansen. Kanske blir det en annan sorts blogg för mig framöver med mer fokus på inredning och dekoration. En nystart där ingen förväntar sig inlägg flera ggr per dag. Där vi är lite mer anonyma som familj men det kreativa fortfarande finns kvar. Jag vill respektera våra vänner och familj genom att inte posta bilder när vi ses. Det händer extremt sällan och de jag skriver om är alltid tillfrågade. Vill inte att någon ska behöva känna att de ska fotograferas för världen när vi umgås. Det är dessutom så att barnen blir äldre och deras liv privat. Det faller sig snart väldigt naturligt att det jag bloggar om inte längre är vår livsstil utan mina intressen. Vi får se!

Kommentarer
Postat av: Johanna / Fru form o fix

Ja, man måste fundera vem bloggen ska vara för, sig själv och barnen i liten skala, eller för läsaren.

Svar: Verkar dock som mina läsare inte har uppskattat tävlingar och dylikt. Det verkar vara vardagen som lockar. Svårt att balansera. Visa upp en oprivat vardag? Ja kanske ;)
VISA HELA MIN PROFIL

2013-02-18 @ 19:47:13
URL: http://jdolk.blogg.se
Postat av: Emelie med Hugo&Vilma

Jag förstår dina funderingar. Har ju varit med dig lääänge nu! Du vet ju att jag tycker det är mysigt att läsa om dina dagar, och dina små pyssel! Du inspirerar mig.

Själv har jag ju valt att låsa min blogg och endast ha inbjudna läsare. Vill ha lite kontroll. Skriver för mig själv, är underbart att kunna gå tillbaka och läsa vad jag gjorde för ett år sedan. Man glömmer annars så lätt....

Hur du än gör så är det DU som ska vara nöjd med ditt val. Det ska kännas rätt i hjärtat.

Kram!

Svar: O de e precis det att vi kännt varandra så länge i bloggvärlden som får det att vara så svårt att inte lägga massor av tid på vänner och i vårt fall även familj som läser här och bryr sig om oss. Tror dock att bloggen kommer handla liiite mer om oprivata ting om jag skriver vidare här. KRAMAR!
VISA HELA MIN PROFIL

2013-02-19 @ 07:55:15
Postat av: Fru Högstadius

Hoppas du finner lite inspiration till bloggen, jag gillar det du skriver. Själv tycker jag inte att det spelar någon roll om det uppdateras en gång om dagen, en gång i veckan eller en gång i månaden. Jag läser flera bloggar som enbart uppdaterar någon gång i veckan och dessa har jag följt längst och tycker bäst om. Det är texterna som är välskrivna och inläggen som är välplanerade som är roligast att läsa. Sen gäller det ju som du säger att hitta en balans mellan vad man ska skriva om och vad det ska vara för motiv på eventuella bilder som man ska publicera. Jag gillar din blogg, jag tycker att du skriver bra texter, du inspirerar med din kreativa sida och om det är det du vill skriva om så tror jag du kommer lyckas jättebra. Jag har själv inte följt dig så länge, några månader bara men jag inspireras av dina texter om träning, inredning, pyssel blandat med lite vardagsliv. Jag hoppas du finner inspiration till antingen den här eller en ny blogg, jag kommer iallafall fortsätta att läsa även om du bara skulle uppdatera en gång om året.
Kram

Svar: Vad glad jag blir av det du skriver. Får mig att tänka att jag kanske kan uppdatera då och då för dem som verkligen tycker om att besöka oss Hemma På Våran Gata i Stan finns kvar ändå. Kanske ändå blir en övergång till lite mer oprivat som pyssel och inredning. Lite titt som tätt sisådär. TACK för dina fina ord. Kramar!
VISA HELA MIN PROFIL

2013-02-19 @ 08:01:32
URL: http://fruhogstadius.blogg.se/
Postat av: Lisa

Jag har läst din blogg ganska länge och tycker att den liknar mer och mer en sponsrad försäljningssida. Det var roligare att läsa förut när det inte bara var en massa tävlingar och texter som låter som att man snott från produktens egen hemsida. Det folk är mest intresserade av, tror jag, är när du skriver om vardagen och dina pyssel osv.

Svar: Jag tyckte faktiskt oxså om bloggen bättre förr. Som jag svarade i en kommentar ovan. Var tanken att tävlingarna o diverse skulle vara något roligt men jag vet inte jag. Tycker det verkar som de flesta tycker om Hemma På Våran Gata i Stan precis som vi är. Vilket är smickrande. Vi får se.
VISA HELA MIN PROFIL

2013-02-19 @ 09:31:57
Postat av: erikasblogg.se

Jag hoppas iaf att du kommer tillbaka! Men jag förstår, bloggen tar mycket tid. Kram!

Svar: Ja befinner mig i en såndär. Kan inte leva med. Kan inte leva utan situatuion. Vi får se. Kramar
VISA HELA MIN PROFIL

2013-02-19 @ 18:59:51
URL: http://erikasblogg.se/
Postat av: ellenojag

Jag älskar när du skriver om vardagen och dina pyssel, mer sånt :)

Svar: Jag älskar också när jag skriver om vardagen och pyssel. Sen fick jag för mig att jag skulle starta upp massa tävlingar till er läsare o diverse vilket lett till att jag nock gått in i bloggväggen. Dessutom verkar det inte vara alltför många som uppskattar tävlingar utan mest tycker att bloggen verkar sponsrad. Det gillar jag inte. Det var inte tanken bakom. Återgå till bas igen?
VISA HELA MIN PROFIL

2013-02-19 @ 21:42:05
URL: http://ellenojag.blogspot.com
Postat av: Mathilda

Vill bara säga att jag saknar dina inlägg och hoppas att du kommer fram till något som känns bra. :) Kram!

Svar: Tack sötaste. Jag velar fortfarande. Vet inte hur jag ska komma fram till ett bra svar faktiskt. KRAMAR
VISA HELA MIN PROFIL

2013-02-21 @ 13:38:15
URL: http://mammamix.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0