Me & I Moln

Här hemma börjar vi bli bättre. Bara Filippan som är fortsatt något förkyld och en mamma som är väldigt trött. Hoppas på att vi ska vara helt friska efter helgen så att nästa vecka i mamma land kan njutas till fullo.
 
 
När jag var gravid köpte jag denna byxdress till prinsessan från Me & I hos finaste Jenny. Har helt glömt bort den i garderoben tills jag fann den för någon dag sedan. Älskar molnet på gumpen.
 
 
Tyvärr är den redan något liten och får kanske snart gå i arv till någon annan liten rosa dam (Emma)?
 
 
Trots massvis av leksaker är det ändå bas som är det roligaste. Köksredskapen. Finns inget bättre.
 
 
Förkyld men lika glad ändå.
 
 
Kan aldrig se mig trött på dessa små runda armarna.
 
 
Nu tid för dagis för Liam medan vi andra tar vara på fredagen här hemma. Kanske, kanske tar vi oss ut för en promenad i eftermiddag. Efter fem dagar inne i lägenheten står frisk luft högt på önskelistan. Sedan sätter vi punkt för denna veckan med tacos och popcorn till obligatoriska Wild Kids!

Kommentarer
Postat av: Johanna / Fru form o fix

Sött! Man får njuta medan de är så där runda och goa! Ha en fin helg, det blir wildkids hos också :-)

2013-02-15 @ 13:22:54
URL: http://jdolk.blogg.se
Postat av: Emma

ÅÅÅÅÅH lilla knubbisarmarna som man bara vill bita lite i!!!! Den är ju superfin, den där dressen. Den vill vi gärna ärva. Hur mycket vill du ha? :)

KRAM!

2013-02-15 @ 20:09:56
URL: http://lillaemma1984.blogg.se
Postat av: emma - mamma till lilla ella

Vilken himla fin blogg du har!! underbara bilder, fin inspiration! Ska börja följa!

Svar: Tack finaste.
VISA HELA MIN PROFIL

2013-02-17 @ 17:01:44
URL: http://emmaingrid.blogg.se
Postat av: Emelie med Hugo&Vilma

Saknar dina inlägga :-(.... F är SÅ söt! Underbara byxor!

Kram

Svar: Tack sötaste. Det kanske kommer ett snart. Bloggabstinens.
VISA HELA MIN PROFIL

2013-02-17 @ 20:51:01

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0