Prinsessefint

Ljuvliga vårsol som förgyller vår vardag. Mitt i det som känns tungt. En stråle ljus. Jag tror det är min mormor som skänker oss en tanke. Jag saknar henne. Snart är det ett år sedan. Den där vackra vårdagen när solen sken lite extra starkt genom fönstret och himmlen blev en ängel rikare. Jag vill så gärna tro på ett liv efter döden. Kan inte riktigt acceptera att vi bara bär en liiiten om än viktig del i något så stort. Idag tog jag ett beslut om framtiden. Som känns väldigt rätt men tungt i hjärtat.
 
 
 
 
 
 
Minns ni den här spetsduken från HM. Jag tycker den är så otroligt vacker. Alldeles för vacker för att ligga nerpackat till sommaren. Istället får den agera sänghimmel åt vår lilla prinsessa. Och när solen skiner in. Dansar änglarna!

Kommentarer
Postat av: Anonym

Å, Mikaela, så vackra, fina ord om din mormor, min mamma. Självklart finns hon hos oss i våra hjärtan.

2013-03-01 @ 00:00:30
Postat av: Renata

Vackra bilder och vackra ord om din mormor, jag tror helt klart att hon vakar över er!

Kramar och är ni lediga fredag nästa vecka?

2013-03-01 @ 10:15:46
URL: http://renatas.blogg.se
Postat av: Zarah - mamma till två små

Så fint!

2013-03-01 @ 15:41:29
URL: http://zaraholine.com
Postat av: erikasblogg.se

Jag önskar jag visste vad det är som tynger dig. Sänder dig íaf världens största styrkekram. Du är så fin Mikaela och jag är tacksam för all din hjälp med mina designproblem. Önskar dig en fin helg! Kram!

Svar: Tack vännen. Det värmer. Kramar tillbaka. Är så glad att ni ska få en liten bebis. Ni har verkligen världens mysigaste tid framför er. KRAMAR!
VISA HELA MIN PROFIL

2013-03-02 @ 11:24:58
URL: http://erikasblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0