Ett Brev På Posten

Fick en avi i brevlådan idag. Kände inte igen avsändaren. O tänkte att jag har väl inte beställt något nu. Skäms. Jag som lovat mig själv att handla mindre "onödigheter" de kommande året. Har jag redan förstört mitt nyårslöfte? O. Ja. Det hade jag. Fast beställningen var gjord och betald (!) redan 2012. Vi kan väl säga att det inte räknas.
 
 
 
Vad som var i den stooora lådan?
 
Inte mindre än 2 stycken Tove Adman ljusstakar som jag beställt för månader sedan. O. Sen glömt bort. Jag som tidigare bekänt mig vara en perfektionist här på bloggen kanske får lägga till köp beroende som en av mina synder. Jag menar nu när jag tom glömmer bort att jag handlat.
 
Älskar dem gör jag i vart fall. O det är ju inte var dag man får paket på Posten med sådanna här vackra ting. De har så klart redan tagit plats här hemma på våran gata i stan. Ska fota till er under morgondagen!

Kommentarer
Postat av: Renata

Det var ju en underbar överaskning ju :)

Hoppas du såg mitt svar ang öppna förskolan - vi hänger gärna med!

Svar: Jag såg det men hann aldrig svara. Jag vet inte när det öppnar igen. Vi lär väl hålla oss hemma nästa vecka men veckan efter. Tre blir det då va? ;)
VISA HELA MIN PROFIL

2013-01-02 @ 21:52:38
URL: http://renatas.blogg.se
Postat av: Josefine

Köpberoende lider vi nog alla av, haha!

Svar ang. saluhallen i lund: Det var jättefint och trevligt! vi åt på en persisk restaurang. Jag hade ingen barnvagn dock. Lite tajt kanske på sina ställen bland matställena, för de är ganska små, men stället vi var på var luftigt och bra :) allt var väldigt fräscht! jag går gärna tillbaka! Kram

Postat av: Amanda

Så fin!!

2013-01-03 @ 16:32:04
URL: http://aochmflyttarin.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0