Shoppat

Vi hade en jättemysig lunch tillsammans på jobb igår. Jag njuter verkligen av min mammaledighet men ser även fram till att börja arbeta varannan helg i efter sommaren. Med oss hem blev en hel del fynd. Ett par chinos till Liam och en jättefin vit blus till Filippa från Polarn och Pyret som har 70% REA nu. Dessutom handlade jag regnbyxor till Filippa så nu ska det spenderas vår i parken. Nedan två favoriter från HMs vårnyheter. Hoppas de kommer mer. Tycker det är så liiitet utbudet till flickor mellan baby och flicka?
 
Nu beställer vi vår och sol!

Kommentarer
Postat av: Jeanette

Pyjamaserna måste jag spana in, jättesöta! Tycker det är så svårt att hitta fina..

2013-01-12 @ 13:14:36
URL: http://karinjeanettes.blogg.se
Postat av: Eleonore- Kokboksutmaningen

De linnebodysarna är så söta! Perfekt att ha under en fin kofta så de inte blir för varmt :D

Svar: Sååå bra så blir det ingen kall luft mellan byxor och tröja. Men d e inte alltid så lätt att finna.
VISA HELA MIN PROFIL

2013-01-13 @ 10:58:51
URL: http://fikamed.wordpress.com
Postat av: Johanna

Håller helt med! Tycker utbudet är dåligt just nu. De vårnyheter som kommit in faller mig inte helt i smaken. Vill ha mycket grått och marinblått och diskreta mönster men är mycket prints och det är inte helt min melodi. Och som sagt... nu när de drar större storlekar är det liksom mitt mellan barn och babyavdelningen. Vi kommer nog snart börja köpa 86/92 som man hittar på flickavdelningen för Olivia är redan en full 80a. Jag handlar ju så mycket på rea i förväg så köper och så viker jag in dem i garderoben tills de passar. Väldigt ekonomiskt +att sällan alla har samma när man väl börja använda plaggen. ;-)

Svar: Visst är det så. Handlar med en hel del rea o sparar. Hojta till om du har kläder att sälja. Filippa e st 68 74 nu. Kramar
VISA HELA MIN PROFIL

2013-01-14 @ 07:15:27
URL: http://smastadsvillan.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0