Tea Party Kalas

O. Jag är SÅ glad nu. Vi kom precis hem från sjukgymnasten med fina resultat. Filippas Torticollis är nästintill helt återställd och utan en återbesökstid är vi mer än nöjda. Nära små övningar återstår men Filippa räknas nu ha samma förutsättningar som andra bebisar/barn i samma ålder. Vi är lättade att detta inte kommer påverka hennes utveckling. O glada över att detta upptäcktes i tid.
 
Nu är jag fylld av ny energi. Har lovat mig själv att avsluta alla mina påbörjade projekt här hemma. Så vad blir väl bättre än att ägna tiden till precis det. Jag är expert på att starta upp nya ting men det finns SÅ mycket roliga ideèr som jag vill genomföra.
 
Filippas 1års KALAS är en av de sakerna som snurrar i mina tankar ofta. Små dekorations ideèr dyker upp. Det är bara sådan jag är.
 
 
 
 
 
 
ÄLSKAR dessa bilderna som jag fann HÄR.
 
Önskar sommar NU!

Kommentarer
Postat av: Ninni - Vimsiga mamman

så finfina bilder, å fint gjort =)

Svar: Underbara bilder.Hoppas kunna ta ngt liknande i sommar.
VISA HELA MIN PROFIL

2013-01-09 @ 13:49:21
URL: http://ninnzan.se/
Postat av: Renata

Så fina bilder! Hade tänkt mig nåt liknande till iris, typ alice i underlanders teparty :)

Skönt att det gick bra för filippa! :)

2013-01-09 @ 14:40:28
URL: http://renatas.blogg.se
Postat av: Amanda

Så roligt att läsa!!:-)

Svar: Visstär det =)
VISA HELA MIN PROFIL

2013-01-09 @ 14:44:59
URL: http://aochmflyttarin.blogg.se
Postat av: Från rosenskimrande till ilsket rött- det ljuva familjelivet.

Så skönt att ni fick glada besked!
Visst är det roligt att planera kalas!!! Älskar det! Lite stressande att ha två kalas på en månad bara, dålig barnplanering av oss :)
Ska bli spännande att följa din viknedgång. Har själv 4,5 av 35,5 kg kvar att gå ner. O sen kanske fyra till om jag orkar.... :)

Svar: Visst är det. Känner verkligen för dem som har barn som behöver stora delar vård. Ja två kalas på en månad är lite stressande. O andra sidan kanske man kan slå samman de kalaset som är för familjen? För att underlätta lite. ÅTerkommer med fler kalastips här inne snart. Bara 4,5 kg kvar. Duktigt jobbat. Jag hoppas jag klarar det.
VISA HELA MIN PROFIL

2013-01-09 @ 21:56:20
URL: http://www.johannaolinnea.wordpress.com
Postat av: Eleonore- Kokboksutmaningen

Så skönt att det blev så glada besked! Längtar också tills det är dags för ett-årskalaset, då ska jag slå på stort :D

Svar: Visst är det. Känner verkligen för dem som har barn som behöver stora delar vård. Ska återkomma med lite fler kalastips här på bloggen. Det verkar vara många som planerar inför kommande födelsedagar nu. KRAMAR!
VISA HELA MIN PROFIL

2013-01-10 @ 11:28:31
URL: http://fikamed.wordpress.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0