Till Salu

 Idag är vi hemma och ordnar med mitt nyårslöfte. Att bli klar med små projekt innan jag startar nya. Ett av dem är att rensa ut och sälja det vi har till över här hemma. Tänkte att jag börjar med att fråga er innan jag lägger ut sakerna på Tradera och Blocket. Om ni är intresserade mailar ni prisförslag till [email protected] Frakt tillkommer. Det är helt okey att betala vid lön var månad.
 
Halsband och Armband i trä med peace märken från populära ICON.
 
 
 
 
Glasögon utan styrka med fodral från See By Us.
 
 
 
 
Ballerinas från Missioni Lindex stl 39
 
 
 
 
 
 
Tapet Eldblomma Mönster Josef Frank / Svenskt .Tenn Två längder. Första längden 160 cm. Andra längden 400cm. Måtten är ungefärliga men inte mindre än angivet.
 
 
 
 
 
Tapet Kaspar i Grön från Sanderg. En längd. 340 cm. Måtten är ungefärliga men inte mindre än angivet.
 
 
 
 
Vid intresse. Som skrivet. Maila familjelycka@live med prisförslag så hör jag av mig om det låter intressant.
 
Nu ska vi iväg och fira lillebror som fyller år idag!
 

Kommentarer
Postat av: Pernilla Chis

Så mycket fint! Vilken bra smak du har.
Jag skulle också behöva rensa ur en smula.

Svar: Tack. Bor man på 54kvm fyra personer måste man rensa ofta. Fast jag hade nock gjort det på större yta med. De är ju så skönt när det blir mer luft hemma.
VISA HELA MIN PROFIL

2013-01-10 @ 22:37:24
URL: http://enfrusdagaribrasilien.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0