Vabuari

Det verkar som att det är fler än vi som är hemma med sjuka den här helgen. Filippan fick feber natten till idag. Det var bara till att ställa in lekfika och kvällens BIO planer. Istället har vi spenderat dagen hemma. Vilket känns trisst i jämförelse med det vi tänkt. Jag gav mig dock ut på en promenad. Trots att jag inte brukar gå på helgerna. Kände att jag behövde komma ut och vara mig själv för en stund. Det var trögt idag. Igår flög jag fram. Idag kom värken. O inte träningsvärk. Utan en smärta jag upplevt sedan efter förlossningen med Filippa. Har fått förklarat för mig att det är foglossning. Men jag har inte tid med sådannt nu. Fem månader till semester och jag ska banne mig bära bikini i år. Planen är resa till Danmark för besök på Lalandia och Legoland. Vi längtar.
 
Bild från We Heart It.
 
Vad har ni gjort idag?

Kommentarer
Postat av: Zarah - mamma till två små

Vi planerar också en tripp till Danmark. När vet vi inte, men nån gång snart.. hi hi!

Kramar

2013-01-19 @ 19:58:17
URL: http://zaraholine.com
Postat av: Johanna / Fru form o fix

Trist med sjuka barn! Bra att du tog dig ut en stund, det är alltid bra med lite frisk luft. Jag har också problem med foglossningen fortfarande, det är lite trist så här över ett år efter andra barnet.

2013-01-19 @ 20:50:06
URL: http://jdolk.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0