Work it Out

O. Så var det det där. Med träningen. Som jag blir så o pepp på när det blir tränings hysteri efter nyår. Jag antar att det för de flesta. Är peppade och positivt när media fylls med "Nuskadethärbliandrabullar" artiklar innan vi hunnit svälja den sista nyårs champangen. För mig. Fungerar det inte. Men så är det ju det. Att jag måste börja någon gång. Så lika väl idag. Sagt och gjort. Efter ett jul uppehåll som resulterat i inte mindre än 4 fina pluskilon är målet nu ytterligare en gång i sikte någonstans långt där borta i horisonten.
 
 
Finaste träningskläderna kommer från HM och visdomsord från WeHeartIt.
 
Min "viktresa"
 
Slutvikt hos BM innan Filippa: 99,1 kg (!) 
Invägning hos BM i Augusti: 91kg
Träning HT 2012 Slutresultat: 81 kg (Minus 10kg från träningsstart och minus 18kg från graviditetens slut!)
Nuvarande vikt: 85 kg
Mål vikt träning VT 2013: 70 kg
 
Sammanställning. 15 kg minus till sommaren.
 
Nu blir det VV och PW.
 
Let`s do it!

Kommentarer
Postat av: Cissi

Visst blir det lite extra motiverande med fina träningskläder! Jag hämtade faktiskt ut ett HM paket idag med bl.a. just dom brallorna. Dessutom invigde jag dom på ett Friskis-pass ikväll. Supersköna!
Så bra jobbat att du redan gått ned så mycket! Kämpa på inför sommaren nu. Det klart du! Kramar

Svar: Hej vännen! Fick du mitt sms idag? O hur tycker du HMs träningskläder är i kvaliten? Bra jobbat där!
VISA HELA MIN PROFIL

2013-01-07 @ 21:39:37
URL: http://minatvasmatroll.blogspot.com
Postat av: Frida

Heja heja! Jag kämpar på här också!

Svar: Heja heja We Can Do it!
VISA HELA MIN PROFIL

2013-01-07 @ 23:23:50
URL: http://fridafabulous.se
Postat av: Pernilla

Jag tror på dig! Snart är du på god väg igen. Tänk vad mycket du åstadkom i höstas trots alla förkylningar & dyl :-)

Svar: Tack jag behöver allt stöd och pepp jag kan få.
VISA HELA MIN PROFIL

2013-01-08 @ 03:36:53
URL: http://www.storiesbyp.blogspot.com
Postat av: Viktoria

Jag håller med om att det känns lite trist att "alla" börjar samtidigt. Eftersom det är så många som inte lyckas känns det som att jag själv inte heller kommer göra det. Men det är då man bara ska ignorera alla andra och köra sitt eget race! Lycka till!

Svar: Vi klarar det. Blev en promenad idag. Och VV mat. Nu ska vi ta de här sista kilona.
VISA HELA MIN PROFIL

2013-01-08 @ 09:02:56
URL: http://hallonsplace.blogg.se/
Postat av: Paulina

Ville bara tacka dig för din inspiration! Sedan du börjat med dina Vv inlägg har jag gått ner snart 10kg. Kämpa!

Svar: TACK SJÄLV vännen. Det värmer. O 10kg WOW de e duktigt. Nu fortsätter vi tillsammans. KRAMAR!
VISA HELA MIN PROFIL

2013-01-08 @ 16:43:00
Postat av: Johanna

Jag sitter på din målvikt men har ca 10 kg (helst 12) för att kläderna jag bar för 2 år sedan ska sitta. För mig är det just det som är "jävligast" att jag har en massa snygg plagg som jag hade för ynka 2 år sedan men som inte passar även om jag eg. har en OK vikt som inte många tycker är så mycket.

Vi har bytt godis och chips mot färsk ananas, jordgubbar och popcorn och inget fusk i vardagen men VANLIG mat. So far so good! :-)

Ang. inlägget att du inte ska spontanshoppa så känner jag så igen mig. Försöker hålla mig 2 mnd om det ej är något "rejält" och så satsar jag på lite dyrare saker men som jag inte direkt KAN småshoppa. Better in the long run! :-)

Svar: Allt är ju individuellt. När jag vägde 55kg var jag inte heller nöjd med min kropp. Idag tränar jag mkt för att jag inte orkar vara en aktiv mamma med så mkt övervikt. För mig och min familj behöver jag tappa några kg.
Verkar som ni gjort smarta val. O de är ju de det hela handlat om. Att skapa en livsstil som fungerar. Jag vill även vara en förbild för mina barn.

KRAMAR!
VISA HELA MIN PROFIL

2013-01-08 @ 18:35:56
URL: http://smastadsvillan.blogg.se
Postat av: Eleonore- Kokboksutmaningen

De där träningsbyxorna var ju riktigt snygga! Håller tummarna för att du når ditt mål :D

Svar: Tackar och tackar. KRAM!
VISA HELA MIN PROFIL

2013-01-08 @ 19:20:25
URL: http://fikamed.wordpress.com
Postat av: Jennie

Härligt med en till som kör VV, pepp som tusan på det nu! Har hållt på en vecka imorgon då jag ska väga mig, hoppas på ett kilo ner :) Heja mig! Och heja dig för tusan! Hur känns det?
Kram!

Svar: O va roligt. Då kan vi peppa varandra riktigt mkt nu. =) Hoppas du lyckats. Annars kan det ju ta ett tag att ställa om kroppen i början. KRAMAR
VISA HELA MIN PROFIL

2013-01-08 @ 21:58:22
URL: http://skattkistan.blogg.se
Postat av: Fru Högstadius

Heja Heja! Supersnygga träningskläder skulle nog behöva något fint som pep.

Svar: De e världens bästa pepp. När jag tappat 5 ska jag köpa mig nya träningsbyxor.
VISA HELA MIN PROFIL

2013-01-10 @ 17:13:46
URL: http://fruhogstadius.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0