Lantliv

Ännu har semestern inte börjat men vi tjuvstartar med en helg på landet. Som jag älskar denna plats på jorden. Där vi kan sova med öppet fönster till tystnaden och vakna klockan tio hela familjen. Med naturen och Bregottfabriken direkt utanför. Dagen tar vi som det kommer. Vi finner årets första kantareller på Filippas första skogspromenad. Och när hästarna står i hagen. Är tid att skörda för att göra egen fläderblomssaft. Snart doftar lavendel i rabatterna och vi plockar hallon på strå. På eftermiddagarna dricker vi saft och fikar i farmors syrèn berså.
 
 
 
 
 
 
 
 
 
Titta Skrållan står!

Kommentarer
Postat av: Emma

Vilka fina bilder som vanligt! Så stor hon har blivit, Filippa! :-) Var ett tag sedan jag kikade in här nämligen ..

2013-06-25 @ 13:22:31
URL: http://emmaloves.blogg.se
Postat av: mormor

Härliga bilder och jag längtar så att jag snart får vara med er alla just där.

2013-06-25 @ 23:47:38
Postat av: Zarah - mamma till två små

Vilka härligt fina bilder! Ludde står han med nu, dock inte längre än ett par, fem sekunder. Men ändå.. Kram!

2013-06-26 @ 19:52:18
URL: http://zaraholine.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0