Det Sötaste Jag Sett

Godmorgon Ännu En Solig Vårdag!
 
Planen för dagen är lunch tillsammans med inte mindre än två andra bloggmammor från staden. Bloggen är verkligen ett otroligt bra sätt att träffa nya vänner. Vi har mött många mammor/bebisar precis på det sättet och fått vänner för livet.
 
Mammas prinsessa idag...
 
 
Som pojkmamma har jag länge sett drömmande mot flickavd och deras gigantiska utbud/variation jämfört med pojkavd. Säga vad man vill men det är roligare att klä en liten tjej. Fast nu kanske ubudet förändras mkt sedan jag fick L för snart fem år (!) sedan. Då fanns t.ex. inte Kapphals Newbie kollektion.
 
 
Hatt och klänning HM. Strumpbyxor ZARA. Bib och Clips Elodie Details.
 
 
Strumpbyxor är tex ett sånt plagg som jag älskar nu och saknade som pojkmamma.
 
 
Vi som denna gång haft kräkbebis har verkligen haft stOr användning utav dessa tyg bibs. Underlättar verkligen från fläckar att hamna på kläderna och minskar antal klädbyten var dag. Clips till nappen är verkligen ngt jag rekommenderar alla. Slipper ni leta efter napparna, oroa er för att de hamnar på smutisiga golv och minskar dessutom smittorisken när barnen så lätt annars byter nappar med varandra.
 
 
Spets och volang.
 
 
Ljuvlig favorit kaninen från Maileg.
 
 
 
 
Filippas sett med bib och clip kommer från Elodie Details serie Angel Lace.
Elodie Details har preciiis lanserat sina vårnyheter och vi älskar dem.
 
 
 
Petit Royal kollektionen får mig nästan att önska på ytterligare en liten pojkbebis ;)
 
 
Det är verkligen SÅ roligt med kläder till barnen tycker jag. Speciellt de små avdelningarna har ju så mycket fint till de små. MEN så var det det där med den egna viljan!

Kommentarer
Postat av: Zarah - mamma till två små

Ja, de tär verkligen superduper med kläder till våra små. Så roligt! Det är nästan som en liten hobby :) och det roligaste nästan, tycker jag, är att de är så ovetandes om hur söt och fin de är i kläderna :)

Svar: Visst är det en liten hobby. Även om mannen inte tycker det räknas som en ;) KRAMAR
VISA HELA MIN PROFIL

2013-03-07 @ 19:18:57
URL: http://zaraholine.com
Postat av: Emelie Petersson

Åh, så super söt man kan vara. Väldigt fint inlägg :-)

Svar: Å tack så mycket kramar
VISA HELA MIN PROFIL

2013-03-07 @ 19:31:27
URL: http://syrum.blogg.se/
Postat av: mormor

Mormor bara smälter av hur fin Filippa är i sina söta.kläder. Minns dig Mikaela som liten, du ville inte vara klädd i söta klänningar, nej joggingpressar skulle det vara.

2013-03-07 @ 22:28:22

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0