Måndag

Godmorgon Allihoppa!
 
Jag stannade upp sent igår kväll och fick undan en hög med papper som går med Posten idag. Det känns underbar. Avskyr sådanna där ting som samlas och skapar inre stress. Nu är det gjort och hjärtat känns lättare. Dock skulle jag gett mig ut på en morgon PW idag men snozzzade istället men jag känner att jag är på mycket bättre humör än tidigare så kanske blir mars den månaden jag orkar finna energi till träningen igen.
 
 
Under tiden intalar jag mig själv att jag faktiskt ser rätt bra ut med 20 kg övervikt och väljer att vara glad!

Kommentarer
Postat av: Renata

Du ser väldigt bra ut vännen!! Men lite träning behöver alla oavsett om man ska ner i vikt eller inte, så låt oss promenera på!! Förresten jag funderar på bli medlem på actic på högevallsbadet, intresserad av att göra mig sällskap?

Svar: Tack själv gumman. Visst behöver vi det. Jag är rätt osugen på gym men att gå och simma en kväll eller två i veckan hade varit grymt? KRAMAR!
VISA HELA MIN PROFIL

2013-03-04 @ 10:11:29
URL: http://renatas.blogg.se
Postat av: Malin Rosö - DIY - Lantliv - Villa Gråbo ♡

Klocka ord! :)

Svar: Tack snälla du.
VISA HELA MIN PROFIL

2013-03-04 @ 11:01:57
URL: http://malinlindstroms.blogg.se/
Postat av: Fru Högstadius

Skönt att det känns bättre och känslan av att man får något gjort brukar inte vara så dum, även det lilla kan göra stor skillnad och som du säger inre stress är inte kul!

Svar: O nej. Stress är inte bra för humöret och jag avskyr att känna att jag har ting på lager som måste bli gjorda. Måste bli bättre på att koppla bort. KRAM
VISA HELA MIN PROFIL

2013-03-04 @ 13:46:13
URL: http://fruhogstadius.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0