Vintage

Idag har jag och Filippa besökt Emporia med finaste Tant Åsa. Vart inte alls speciellt imponerad av det omtalade köpcentrat. Stort, rent och luktade gott gjorde det dock men det var fortfarande ett köpcentrum och jag har lite svårt att förstå hetsen kring det hela. Lyckades tom hålla hårt i plånboken. Jag har ju totalt hängt upp mig på di där Kavat skorna till Filippa och försöker nu låta bli att små shoppa för istället köpa dröm skorna till vår prinsessa. När jag kom hem låg dock ett litet Tradera paket i brevlådan med denna söta klänningen för under 100 lappen...
 
 
 
 
 
 
Nu tid att sova. Imorgon står sångstund på schemat. Som jag njuter av att vi är friska igen nu. Förra veckan var underbar och denna bjuder på ännu mera roligheter!
 
 

Kommentarer
Postat av: Zarah - mamma till två små

Tradera är så bra.. bra för både miljön och barnen! <3

2013-03-06 @ 21:17:05
URL: http://zaraholine.com
Postat av: Carola

Hej igen!

Tack för dina svar på mejlen :-) Glad jag blev!
Ja, jag kan gärna mejla dig bilder om jag finner något litet. Har sålt av det mesta som jag inte sparat åt Ella. Men är ju själv väldigt köpgalen gällande barnkläder så det blir ju en hel del. Dock har hon ju 86/92 nu så det kommer bli större kläder. Ralph Lauren klänningar har jag till henne nu men som sagt, e blir ju större storlek :-)

Kanske hade vi kunnat ses någon dag framöver med barnen? VI bor ju 1 mil från Lund. Vore roligt!

Har förretsen en fråga ang dina headers du gör.. är det bara till blogg.se eller gör du även till blogspot? Hur mkt tar du isf? :-)

Kram Carola


Svar: Vi kommer växa in 86/92 innan jag hinner blinka så vi tittar gärna på de kläderna på foto eller irl. Skulle vara jätteroligt att träffas. Maila mig ditt mobnr så kan vi styra upp ngt roligt med barnen. Jag gör headers till blogspot också. Maila mig så skickar jag ett formulär. KRAMAR!
VISA HELA MIN PROFIL

2013-03-07 @ 21:10:12
URL: http://www.flottforsmatt.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0