No Pain No Gain

Har haft en riktig lull lull vecka. Det har varit "den där" veckan i månaden och egentligen ska jag väl bara vara nöjd att jag inte fallit för några av mina stora no no`s utan istället ätit mer frukt, bär och nötter men ändå känns det trisst när vågen även denna vecka inte visar resultat. Dock känner jag att det händer saker. Kroppen ändras, kläderna sitter bättre och sist men inte minst jag är (läs:oftast) på såå mycket bättre humör. Nu återstår dock tre av åtta veckor och jag känner att jag vill ge allt nu för att tappa de där sista tre. Inser att minus 15kg på åtta veckor var att ta i men 10 ska jag allt klara. Lägger till några "nya regler" kring min kost och träning. Drick vatten. Minst 1,5 l per dag. Skippa brödet och lägg till fler intervaller plus styrkepass.
 
 
 
 
Bild: WeHeartIt
 
Skam den som ger sig!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0