Ny Favoritserie

Nej jag har inte försvunnit från blogg världen. Bara tagit en oplanerat paus. Jag vet inte riktigt vad jag har gjort. Det brukar bloggen hjälpa mig att minnas. Men jag vet att jag har haft fullt upp. Jag har solat, varit i badhuset med min son, varit på 85års kalas hos g.mormor, grillat med vänner, pysslat, tvättat, diskat, städat. O säkert tusen saker till. För jag har inte somnat före 00.00 varje kväll denna vecka. O är helt ur fas med min träning. Anledningen. Är att jag funnit en ny favoritserier. "Call The Midwife" kan ni se HÄR. Men akta er. Det är beroende. Nu har jag sett igenom de två första säsongerna och jag önskar så en fortsättning.
 
 
Jag har säkert ett tiotal blogginlägg till er i bilder som aldrig kommit längre än till minneskortet men nu så ska jag försöka bli lite flitigare på att skriva till er!

Kommentarer
Postat av: Frida & Filippa

Och jag är fast i Hart of Dixie! :-)

Svar: Tack för tipset. Behöver en ny serie nu när min favorit är slut. Hoppas ni snart finner en lösning på vattenläckaget. Efter regn kommer sol. KRAMAR!
VISA HELA MIN PROFIL

2013-05-28 @ 21:47:47
URL: http://fridafabulous.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0