Titt Ut

Så TRÖTT mamma efter en super mysig dag tillsammans med våra barn. Filippa sov länge i förmiddags och vädret var sisådär så vi ställde in turen till parken med mammagruppen och stannade hemma istället. Efter dagishämtning har vi spenderat eftermiddagen med att besöka biblioteket, gå till lekparken och baka bullar. Nu sover di små och jag ska se på lite webb TV innan även jag gör så.
 
 
 
 
 
 
Jag och Filippan har gjort i ordning en myshörna i vardagsrummet. En sänghimmel från Ellos fick bli tält. Det var ngr år sedan jag köpte denna. Vet inte om de säljs fortfarande.
 
 
 
 
Titt Ut. Den absolute favoritleken just nu. Vi skrattade massor tillsammans. Älskade dotter. Lycka.
 
 
Älskar kaninerna från Maileg!

Kommentarer
Postat av: Frida

Hej.
Jag gör en chansning, är du intresserad av att sälja din sänghimmel får du gärna höra av dig till mig: [email protected]

Är jätteintresserad och kan verkligen inte få tag på den för tillfället.
Kram, ha en bra dag.

2014-09-09 @ 21:56:02

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0