TeddiBear

Har märkt tendenser att bloggen blivit väääldigt rosa och flickig på sistone. Det är nock helt enkelt för att jag har blivit flickmamma. Efter fem år som pojkmamma. O för tillfället finner jag inte mycket inspiration att göra om här hemma. Eftersom det känns som att vi kommer flytta inom snar framtid. Har jag liksom tappat lusten. Men i Filippas lila hörna pysslar jag gärna. Men håll ut. Det kommer andra inlägg så småningom. Under tiden får ni drömma er bort i rosa.
 
 
Sötaste nalle smycket från Glitter.
 
 
Lite som en sprattel docka.
 
 
Smyckeshängaren kommer från TGR stores.
 

Dessa små stilleben.
 

Jag kan pyssla och dona i timmar.
 
 
Tills de blir preciiiis som jag vill. 
 
 
Upptäckte häromdagen min kanske lite för stora passion för tyll kjolar.
 

Men VEM kan motstå?
 
A och L kontrar med LEGO byggen, spel och fotbollsbilder i massor här hemma. Tur att L har en pojkpappa ;) 

Kommentarer
Postat av: Mathilda

Här har du en till mamma som älskar tyll! Även om det kanske inte alltid är så praktiskt. Men i alla fall himla sött till kalas och festligheter.

Svar: Eller hur... SÅ svårt att motså...
VISA HELA MIN PROFIL

2013-11-07 @ 08:00:38
URL: http://mammamix.se
Postat av: ZARAHOLINE - mamma till två

Tyllkjolar är underbart! Så fina.

Du, en fråga ;) du gjorde min header så in sist, och nu är den i behov av lite uppdatering.. Har du tid & lust ?

KRAM

Svar: Maila mig till [email protected] om de inte är jätte bråttom kan jag se vad jag kan hitta på ;)
VISA HELA MIN PROFIL

2013-11-07 @ 23:29:02
URL: http://zaraholine.blogspot.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0