Dekorations Bloppis

Ni är många som mailar mig angående kalas. Jätteroligt tycker jag. Blir lika smickrad varje gång. Idag har jag rensat lite bland mina dekorationer och tänkte lägga upp bilder + info till er här på bloggen. Är ni intresserade av något mailar ni mig till [email protected]
 
 
 
Tekanne Toppers till t.ex. Cup Cakes. 5 stycken.
 
 
Fjärils toppers 5 stycken.
 
 
Hipp Hipp Hurra sugrör 10 stycken.
 
 
Toppers i form av skallra, text och flaskor. 9 stycken.
 
 
Babyshower Bingo och Måttband.
 

Rosa julstrumpa. 1 stycken.
 

Blå julstrumpa. 2 stycken.
 
Först till kvarn!
 

Kommentarer
Postat av: Emily

Finns cupcake dekorationerna kvar? Alltså tekannorna och fjärilarna? :)

Svar: Hej Emily... Jag ska se efter och återkommer. Minns inte om jag har ngr på lager. KRAM
VISA HELA MIN PROFIL

2014-02-12 @ 19:23:23
URL: http://emilysliv.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0