Det Finaste Någon Kan Få

Tidig morgon. Snart på väg till jobb. Mina tre sover fortfarande sött. Precis som när jag kom hem igår. Och det gör så ont i mitt hjärta. Att inte alltid kunna vara där och pussa dem god natt. Men jag vet att jag är iväg för att jag måste. För att jag vill. Göra allt för mina ♥. Min KÄRLEK till mina barn är så otroligt stor. Och ändå växer den sig större för varje dag som går. Det största jag upplevt i mitt liv. 
 
 
 
 
 

O det är verkligen stort. Att följa sina barn växa upp. Från de pyttesmå bebisarna till egna individer med starka viljor. Filippa är i en sån underbar ålder. Ja hon är alltid underbar. Men nu är det som om vi lär känna varandra ytterligare lite. Då hon lär sig fler och fler ord samtidigt som hon kan uttrycka mycket av vad hon vill. En liten tjej som älskar att dansa, sjunger med när vi sjunger, tycker om Bamse, leker gärna med sina dockor eller spelar med storebrors fotboll. En liten tjej som utstrålar sådan glädje. Som får alla andra att le. Idag vill jag tacka livet för att jag får vara med om detta. Våra barn. Det finaste någon kan få!

Kommentarer
Postat av: Anonym

Kärlek mickan:-)
Visst är de stort!
Tungt många gånger längs resans väg, men i nedförsbackarna som är längre än uppförsbackarna bara njuter man de man kämpat med på väg upp. Härligt är de o visst ska man va tacksam för att man får va med om detta underbara. Kram på dig o ha en härlig dag! Snart fikatime, men har börjat arbetsträna=slut! Kramm

2013-10-17 @ 08:08:49
Postat av: Nickan

Men så stor hon blivit!! Börjar bli jättelik Liam nu :)
Fina barn <3

Svar: Ja tiden går så fort. Ibland är hon jättelik Liam. Bloggar du fortfarande? KRAM
VISA HELA MIN PROFIL

2013-10-17 @ 08:22:57
Postat av: mamma o mormor

Ja, var här och nu så ofta du kan och njut av stunderna med barnen. Filippa så fin och med de pepparksksbruna ögonen så lik dig min dotter.

2013-10-17 @ 23:10:20
Postat av: jannice lindell

å så fin blogg och söta kort.

Svar: Tack SÅ snällt
VISA HELA MIN PROFIL

2013-10-18 @ 00:10:57
URL: http://lovebyjannicelindell.blogspot.com
Postat av: Fru Högstadius

Så söt hon är och vad stor hon har blivit!

Svar: Visst är hon och visst har hon ;)
VISA HELA MIN PROFIL

2013-10-18 @ 16:25:58
URL: http://fruhogstadius.blogg.se/
Postat av: Emelie med Hugo&Vilma

Men alltså skojar du! Vilken tjej, vilka ögon! SÅ söt!

Kul att du uppdaterar mer nu :-). Jag har sakta men säkert också tagit mig tillbaka....

Kram!

Svar: TACK finaste Emelie.... Har inte kunnat logga in hos dig på jättelänge.... nytt lösen? Saknar er ju.
KRAM
VISA HELA MIN PROFIL

2013-10-20 @ 09:06:27

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0