Halloween

Vi har haft en händelserik helg. I fredags efter jobb bilade vi upp till Stockholm för att på lördagen kunna närvara vid min äldre brors bröllop. O på söndagen bilade vi lyckliga hem igen. Därefter har vardagen tagit vår tid. O så har jag funnit ett nytt roligt projekt som jag har på G. Det vankas nämligen Halloween och vi har bjudit in våra goa vänner på lite festligheter. Nu har vi fyra barn tillsammans från 0-5år så utmaningen blir att ordna med ett inte så läskigt Halloween kalas. Fast lite läskigt ändå enligt Liam. I alla fall. Ni vet ju hur jag är. De kreativa sinnena sätter fart. O jag kan inte tänka på annat. Temat blir i alla fall maskerad och jag har fallit pladask för HM:s kollektion All For Children som finns i butik from 10e oktober. 25% av vinsten går till UNICEF.
 
 
 
 
SÅ otroligt mycket fint.
 
 
Till Liam.
 
Till Filippa.
 
Undrar hur jag ska lyckas få tag i dessa godbitarna. HM:s kollektioner är alltid så populära och tar slut innan vi hunnit klicka in på sidan!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0