Bling Bling

 Tittar in och tipsar er om Homely . Där fann jag denna supersöta väskan i plåt med motiv av Beatrix Potters Peter Rabbit. Är såld på motivet sedan länge. Min bästa vän som liten, Elin`s mamma läste ofta just denna boken för oss. Barndomsminnen. I väskan har jag samlat alla Filippas hårband och klämmor. Hon älskar den och varje morgon hämtar hon sin lilla väska för att göra sin mamma fin. Ja mamman försöker självklart även fästa spännen och tofsar i Filippans hår men de tas ur innan vi hinner säga hej då för dagis.
 
 

Filippa. De små stunderna med dig. Sparar jag för alltid!

Kommentarer
Postat av: JennyMo

Hej!

Åh så underbart söta väskor :-). Ibland kan jag önska att tjejerna var lite mindre. Jag älskar också Potters fina illustrationer!

Ha en fin fredag!
Kramar Jenny

2013-09-13 @ 14:09:19
URL: http://jennysvitarum.blogspot.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0