Klick

De ringde från dagis igår. Filippa hade blivit dålig i magen under eftermiddagen. Precis som flera utav de andra barnen på förskolan. Så det blev en dag hemma idag. För att inte smitta vidare.  Även om det inte har visat några symtom på magsjuka vidare. Tror det kan vara tänder som spökar. Men när det gäller magbaciller. Tar vi de säkra före de osäkra. I vart fall. Har jag två rastlösa barn här. Som tycker det skulle vara mycket roligare att leka med sina kompisar. Har försökt aktivera med diverse. Bland annat har jag fotograferat till årets julkort. Såg att VistaPrint har halva priset på julkort nu och tänkte passa på. Är jättenöjd med Filippas kalasinbjudningar som vi beställde därifrån.
 
 
INTE det enklaste att ta foto av dessa två numera. Liam vill helst inte alls. Filippa är överallt och vill absolut inte se in i kameran. O så ska ljuset fungera i höstmörkret också. Som skrivet. Inte det enklaste!

Kommentarer
Postat av: michaela- mamma till tre 💗

men åh. vilken underbar tyllkjol hon har! den gör sig nog utmärkt på julkorten :)

Svar: Visst är den. Jag ÄLSKAR tyllkjolar. Denna är från Pomp De Luxe.
VISA HELA MIN PROFIL

2013-09-25 @ 20:11:39
URL: http://minahjartanochjag.webblogg.se/
Postat av: felicia

Vilken prinsessa!! :)

2013-09-25 @ 21:08:42
URL: http://feliciasj.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0