Made With Love

Då var det fredag och helg vilket innebär ledighet för de flesta. Själv har jag varit ledig torsdag och fredag. Eftersom jag arbetar lördag och söndag. Denna vecka. O jag älskar variationen. Att varje vecka inte ser lika dan ut. Visst blir det lite mindre tid tillsammans med mannen. Men för våra barn. Som får ut mer tid hemma med oss känns det som en bra lösning. Åtminstone tills de blivit lite större. O inte är lika beroende av några mindre timmar på förskolan.
 
O en annan sak som är härlig med att vara ledig mitt i veckan. Är att jag fortfarande får känslan av att vara lite "mammaledig". Idag har jag och Filippa promenerat i stadsparken med finaste Linn och Alexander. Njutit av höstsolen och dessutom lyxade vi till det med lunch på cafét. Innan vi gick hem och sov tillsammans några timmar. Som jag älskar att mysa med mitt lilla hjärta. Det gör verkligen ont att vara ifrån henne. Min lilla Skrålla.
 
Kvällen tänkte jag ägna mig åt att klippa och klistra. Idag kom Posten med min beställning från IKAST ETIKET. Jag har designat egna klistermärken att fästa på de kuvert jag skickar med girlanger eller på de personliga gåvor som är min favorit att ge bort. Made With Love blev texten som symboliserar den lilla extra tanken i en gåva till en person som jag älskar . Hos IKAST ETIKET kan ni även beställa praktiska namnlappar till barnens kläder, självhäftande adresslappar och andra produkter med tryck precis som ni vill ha det.
 
 
 
Klipp, Klipp, Klipp.
 
 
 
Jag valde vit bakgrund med grå text och ett romantisk typsnitt.
 

Klistermärkena blir verkligen pricken över i:et på dessa fina rosa kuverten.
 
Trevlig Helg Allesammans!

Kommentarer
Postat av: Fru Högstadius

Vad fint det blev med märkerna! Lite roligare att ge bort och skicka iväg med en extra liten detalj gör mycket.

2013-09-21 @ 08:43:12
URL: http://fruhogstadius.blogg.se/
Postat av: Fru Högstadius

Vad fint det blev med märkerna! Lite roligare att ge bort och skicka iväg med en extra liten detalj gör mycket.

2013-09-21 @ 08:43:13
URL: http://fruhogstadius.blogg.se/
Postat av: Siri

Du är grym!
Hinner du med en fika en ledig dag?
Kram❤️️

2013-09-22 @ 06:26:36
Postat av: Emelie med Hugo&Vilma

Du är så pysslig och duktig!

Kram!

2013-09-22 @ 18:08:26
URL: http://vartmirakel.blogspot.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0