Vabruari

Vilken vecka vi haft. Eller månad kanske jag ska skriva. Orkar inte nämna allt för det skulle ta för lång tid. Men tror både jag och mannen har noll energi kvar nu. Bägge barnen har varit jätteförkylda. Liam med dubbelsidig öroninflammation och Filippa med detsamma + förkylningsastma. A spenderade två dagar på vårdcentralen och en på barnakuten innan de fick rätt medicin med sig hem. Själv har jag arbetat men som tur var var jag ledig ngr dgr denna vecka eftersom jag arbetar i helgen. Dock tror jag det får bli ett vårdcentral besök för mig med imorgon. Har samma som barnen och öronen gör ont. Och appropå öron. Var och gjorde ytterligare undersökningar idag. Fick en massa elektroner (?) på huvudet och kroppen. Kände mig som en liten försökskanin i elektriska stolen. Svar. Om två veckor.
 
 
 
 
 
 
 
 
 
Tur alla vårnyheter piggar upp i mörkret. HMs barn avdelning levererar!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0