Jultävling HemmaHos Katta i Samarbete Med SmartBuyGlasses

Jag tävlar inne hos Hemma Hos Katta om ett presentkort från Smart Buy Glasses.
 
 
 
Nu under uppersittarkvällen skriver jag på rim.
För att jag verkligen, verkligen vill vinna någonting.
Hos finaste Hemma Hos Katta kan har jag chans att ett presentkort från Smart Buy Glasses vinna.
Då skulle jag mig ett par solglasögon från Ray Ban finna.
Att bära när solens strålar lyser.
Eller när nattens sömn tryter.
Håll nu tummarna dina.
Att finaste bågarna blir mina!
 

Kommentarer
Postat av: Jeanette- Precis köpt radhus♥

Nej visste är det så!
Men vill man köpa nåt så :)
Kram och god jul!

2012-12-24 @ 09:29:11
URL: http://thisisjeanette.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0