Regn











En riktig myssöndag har vi haft idag. Det har regnat hela dagen. Började lugnt med sovmorgon, god frukost och mys innan vi körde till Kristianstad för att handla hem mat för veckan. Ett nöje att skriva matlistan när allting börjar med grillat. Efter lunch och fika la vi oss för att vila en stund. Helt plötsligt var klockan redan middag och mannen min agerade som vanligt grillkung. Då disken var färdig begav sig A till golfbanan medan jag och Liam
tog en kvällspromenad till hästarna. Att det regnade lite gjorde oss inget. Trots allt finns det inget dåligt väder bara dåliga kläder och klädd i min nya jacka från Gina samt gummistövlar från Ilse Jacobssen var det inga problem med lite kyla. Efter ett varmt bad tillsammans har vi myst kvällen i soffan med tidningar och nu är det hög tid att säga godnatt. Idag har vi fattat ett beslut om framtiden. Ska berätta mer när allt är klart. Allt jag kan säga nu är att det känns bra i magen!

Kommentarer
Postat av: jossan

Tack för senast! Skönt och höra att valet känns rätt. Hoppas ni får uppehåll ute på landet idag =) Kramar

2010-08-09 @ 05:51:57
Postat av: emelie&hugo + lillan i magen

Å, spännande! Visst är det ändå liiiite mysigt med regn :-). SNYGG jacka!



KRAM!

2010-08-09 @ 07:48:03

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0