Förkyld

Jag är så extremt trött på att vara sjuk. Nu är det igång igen med en hederlig dunder förkylning. Är taggad att fixa både hemma inför jul och känna av julstämmning på jobb men får bara ligga här hemma och snyta mig. Frustrerande var ordet.



Tyckte jag var ute i god tid med jultingen det här här året men nu sitter jag här i sista minuten sjuk och har en del små fix kvar. En sån sak är att få hem julgranen som vi beställt. Vi var både överens om att vi inte mäktade med en riktig gran med allt vad det innebär detta året. Vi var runt i flera butiker men usch vilket dåligt utbud det finns av plastgranar. Så fann vi denna på Artflowers med rabatt och håller nu tummarna att den hinner komma innan julafton och att den ser lika fin ut i verkligheten som på bilden.

Planen för dagen är fortsatt vila. Morgondagen hade jag tänkt spendera på jobb men med risk för att smitta ner hela personalstyrkan nu inför jul och mellandagarna blir jag antagligen hemma om inget drastiskt händer de kommande timmarna. Håll tummarna. Annars blir det nog en tur till Apoteket för att ladda upp med värktabletter, nässpraj och C-vitamin. Sådär roande men behövligt. Vägra vara sjuk!








Kommentarer
Postat av: Emma

Krya på reeeej!! Men allvarligt mickan, PLASTGRAN??????? Du är inte klok, SÅ mycket barrar det ju inte! Nu sjönk du i mina ögon.... ;)



KRAM!

2010-12-20 @ 19:04:07
URL: http://lillaemmasdagbok.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0