Bagare





Idag har varit en alldeles underbar dag med mycket sömn, vila och allmänt avkopplande. Eftermiddagen spenderades med en tur till blomsterhandlaren på torget och då vi kom hem har här bakats Leilas rågrussinbullar. De blev farligt goda. Planen är att överaska A med nybakta bullar och en kopp te till kvällens avsnitt av Halv Åtta Hos Mig på Play. Tills dess planerar jag att spendera timmarna online. Mest ser jag runt på olika inspirationssidor. För tillfället söker jag lite hjälp med vad jag ska placera på väggarna här hemma. Har väldigt lite "konst" mest bilder på familjen. Några tips?


Kommentarer
Postat av: Linnéa F

Kolla in Habitats tavlor!

Vet inte alls om det är din stil, men dom är grymt snygga.



Kram

2010-02-12 @ 08:13:20
URL: http://linneaturner.blogspot.com
Postat av: emelie&hugo

vi har inte heller så mycket annat än foton på väggarna....



brödet ser mumsigt ut!



kram kram

2010-02-12 @ 10:34:30

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0