Emelie











Finaste Emelie har länge önskat fler bilder från vårt sovrum så på beställning kommer här en lite mer helhetsbild. Sedan vi tog bort flera garderober och Liam fick sin höra till vänster istället för höger känns rummet plötsligt mycket rymligare. Att bo tre på 54 kvm plockar fram det kreativa i mig. Att finna lösningar till en praktiskt vardag är en del av mig nu. Nästa projekt är att ta tag i hallen som svämmar över av ytterkläder, skor, mössor etc. Funderar på ytterligare en byrå till sovrummet. För finns det hjärterum...!

Kommentarer
Postat av: Ullis

Då önskar jag en ständig uppdatering sen om vad som händer i hallen. Behöver inspiration!!

2010-06-12 @ 15:46:45
Postat av: Anonym

HAHA; underbart! Har jag fått ett alldeles eget inlägg - vad snällt!



Det ser verkligen jättefint ut. Du är duktig du.



Ser framemot att följa planeringen i hallen :-).



kram kram

2010-06-14 @ 12:41:41

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0