Natt







Aldrig kunde jag föreställa mig exakt hur mycket kärlek som ryms mellan förälder och barn. Så långt jag kan minnas har jag velat bli vuxen. Ha mitt eget hushålle med min lilla familj. Ibland är det svårt att ta in att den tiden är nu. Jag har allt jag någonsin önskat. Försöker njuta varje sekund. Ta vara på tiden som fru och mamma. Visa dem att jag älskar dem över allt annat.

Det är underbart att ge. Att orka skapa tid för min man både för familjen, fritid och jobb. Skapa stunder tillsammans med Liam som jag alltid kommer spara i mitt hjärta. Finns inget bättre än att se glädjen i sitt barns ansikte. Jag älskar att Liam varje kväll berättar vilka bilar som är på sängkläderna, vilka som bor i vilka hus på tapeten och att vi tillsammans säger go natt till alla kära i vårt liv.

Inatt läste jag Nalle Puh och innan Liam somnade la han sin lilla hand i min stora. Precis som jag minns mina föräldrars kärlek till mig hoppas jag Liam kommer minnas våra stunder ihopa. Det är mer värt än allt annat.

Att få barn tillsammans med A är absolut det bästa som hänt mig.

Älskar er!


Kommentarer
Postat av: jossan

Fint skrivet! Underbar känsla att få vara förälder =) Alla dagar är ju inte jämt roliga men den underbara kärleken till barnet övervinner alla dåliga dagar. De är fina de små liven. Hoppas du har en skön kväll och se till och njut medan mannen är borta ;) Ses snart! Kramar

2010-06-12 @ 22:06:26
Postat av: Sandra + Sebastian

Vilket fint påslakanset, var har du hittat det?

2010-06-13 @ 11:36:45
Postat av: emelie&hugo

Sängkläderna är ju är ju jättefina! Skulle passa Hugo också. Måste kolla in!



KRAM!

2010-06-14 @ 12:35:55
Postat av: emelie&hugo

Förresten, fina bilder! Har du ny kamera?

2010-06-14 @ 12:36:22

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0