Sandberg







Nu lyser solen äntligen ute. Passar perfekt då Liam är med dagis på sin första utflykt. Imorse var det två stolt föräldrar som vinkade av vid stora bussen. Aldrig trodde jag man skulle kunna känna så mycket inför en utflykt. Det var lycka att se alla barnens glada små ansikten lysa genom bussfönstret och vinka hej då. Ska bli spännande att höra om dagen.

Liams värld blir bara mer och mer spännande för varje dag som går. Nu talar han i meningar med tre och mycket om människorna runt omkring i vårt liv. Det är även härligt att se vilka ting han väljer att intressera sig för. Just nu är det Musse Pigg, Nalle Puh och bilar som är de stora. Det ska bara väljas kläder med Disney motiv eller bilar och på promenaden är det vilka bilar vi ser som pratas om här hemma på kvällen.

Som jag älskar att vara mamma och skapa denna världen till honom. Det har varit mycket randiga plagg och blandat med leksaker men numera ser jag efter tecknat och cars på stan då jag vet hur lyckan strålar om vår son då detta är saken i hans värld. Det är lycka att skapa en miljö för sitt barn där fantasin får utvecklas och de blir egna små personer.

I helgen då pappa och min lillebror var här byggde de en vägg vid Liams säng som kläddes med den underbara tapeten Kaspar från Sandberg. Valet föll på den gröna och motivet är en sagostad. Liam älskar den och berättar vilket hus som är vilket och vilka som bor där.

Nu är det hög tid att sätta fart på denna dagen. Ta en dusch, fylla magen med lite mat och sedan en tur på stan för att komma ut en stund innan det är jag som stänger butiken!

Kommentarer
Postat av: Anonym

Å, så fint det blev! Önskar få se lite mer av rummet :-). En mer helhetsbild!



Kram på er,

emelie

2010-06-03 @ 08:14:22

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0