Trist







Nyhetsmorgon på tv och ännu en dag i soffan. Är verkligen less på detta nu men en natt utan feber ger mig hopp om att jag är på bättringsväg. Som ni säkert förstår händer inte mycket nu därav lite ny gamla foton på ting till Ls garderob. Kalsonger med stjärnor från Lindex, mössa i vitt och svart från nya favoriten Geggamojja och mjukisbyxor i grått från the BRAND och Babyshop som just nu har REA. Ett tips till alla er småbarnsföräldrar är att många webbshoppar redan startat sin sommarrea och det finns en hel del fint därute som fungerar även i höst till halva priset. Skynda fynda.

Tanken med kalsonger till L är att det börjar gå mot blöjfritt här hemma. Även nannis är på väg att bli ett minne blott. Helt plötsligt är vår lilla så stor. Börjar med utan blöja här hemma för att senare i sommar gå utan även på dagis och ute. Det pratas mycket om kiss och bajs just nu där kommer även detaljer som skillnaden mellan killar och tjejer in. Inte helt enkelt att förklara men ganska roligt ibland. Ska bli härligt att slippa tidiga mornar med nappflaskor och krävande blöjbyten. Dessutom kommer vi spara in många kronor. Tiden går fort.

Planen för dagen är att vila. Ska även försöka ta mig bort till närbutiken för att handla halstabletter. Får se om jag vågar mig ut. Ser för hemsk ut. Imorgon har jag inbokat frisörbesök som jag bestämt mig för att orka med. Mannen min får köra mig dit sen är det bara att luta sig tillbaka i stolen och hålla tummarna att frisören kan få någon reda på fyra månaders trassel!

(Era kommentarer piggar verklgen upp i min nu trista vardag. TACK allihoppa för ert stöd. Lovar att försöka allt för att bli frisk NU!)

Kommentarer
Postat av: emelie&hugo + lillen i magen

Å, krya på dig snabbt nu!!!!!



Hur gör ni med "pott träningen"? Skriv gärna ngt inlägg med tips. Vi har även börjat med Hugo, men det tycks ju itne gå framåt.... Han har bara kallingar så kissar i dom fast vi påminner tusen gånger....



kramkram,

emelie



ps. geggamoja älskar jag!

2010-06-23 @ 13:06:41

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0