Vila







Idag vaknade vi inte förrän halv tolv. Vår första gemensamma sovmorgon sedan L föddes. Härligt att få njuta lugn morgon tillsammans. Efter frukost, dusch och promenad för att hämta bilen ägnade vi en timme åt att leta efter mannen mins försvunna plånbok utan resultat. En sväng förbi affären och Donken har vi nu fyllt våra magar ytterligare för att orka resterande del av denna dag som dock mestandel kommer bestå utav vila. Det var mer än tre år sedan jag drack mer än ett glas vin och som ni säkert kan lista ut känns gårdagens blandning av champang, vin och drinkar i huvudet idag. I vanliga fall kan man nog betrakta mig som nykterist med undantag från något glas vitt var tredje månad och ärligt tycker jag faktiskt att jag klarar mig exakt lika bra utan alkohol.

Ikväll blir det film, chips och godis med älsklingen min i soffan. L är kvar på landet med farmor och farfar. Saknar honom så det gör ont men vet att han har det bra. Imorgon väntar jobb och sedan åker vi för att hämta hem vårt hjärta!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0