Julmusik

Äntligen plats i soffan efter lång dag med jobb, läkarbesök och storhandling. Nu är det även diskat efter middagen och Liam är i pyjamas. Pettson på TV och mannen min bakar lussekatter i köket. Det ska tydligen bli dubbel sats. Mums.



Jag ÄLSKAR julmusik. Sarah Dawn Finers julskiva. Kan det bli mer JUL?



Lingonkrans på vår dörr med bokstäver GOD JUL från Panduro.



Vit Hyacint i vår vas.

Ska försöka hålla ögonen öppna några timmar till. Måste få smaka nybakt lussebak. Imorgon hoppas jag det bli jobb. Liam har vart lite sisådär idag. "Lite sjuk mamma" säger han och ser så liten ut. Vår stora älskling som pratar så mycket nu. En helt underbar liten människa har vi skapat som idag sa "Ååå, mamma vad jag älskar dig!" och "Vänta mamma. Jag kommer strax. Måste hjälpa pappa. Puss och Kram till dig!"
KÄRLEK!


Kommentarer
Postat av: Anonym

Jag börjar längta sååå efter barn när jag läser såna fina saker som Liam säger till dig! Vad underbart det måste vara att vara mamma!



Kram!

2010-11-30 @ 10:54:44

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0