Leksaksbutiken

Idag är en dag jag längtat efter. I oktober arbetade jag fyra helger och så hade i besök av lillebror en. Förra helgen låg jag sjuk MEN denna är jag frisk och ledig vilket innebär MYS med Liam hela dagen. Det är en fördel med att arbeta kom jag underfunn med idag. Att jag inte bara är tradiga mamma utan även får ett stort leende då jag berättar att vi ska umgås hela dagen. Annars blir det lätt pappor som blir de roliga och mammor som tjatar om saker som måste göras. Idag var jag världens roligaste mamma.












Vi började morgonen med att mysa i soffan länge. Sedan klädde vi oss och promenerade ner till leksaksbutiken. Vi läste böcker, lärde oss nya djur, såg på bilar, köpte lördagsgodis (!!!) och körde bil.

Nu är jag mätt, trött och lycklig efter middag med familjen. Ska väcka mannen som somnat vid nattning och själv krypa ner med nya Elsas Värld som vi hämtade ut på Posten idag. Liams önskelista lovar jag uppdatera imorgon. Efter dagens aktivitet är den LÅNG.

Imorgon blir det julkortsfix!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0