Pepparkakor













Ofta brukar det inte hända så mycket hemma på våran gata i stan på söndagar men idag har verkligen vart en effektiv dag. Tomtebesök, julmarknad, tvätt, pepparkakor och middag. Det osar jultema och jag älskar det. Har tom fått positiv respons från mannen som inte direkt har vinter högt upp på sin topp tio lista. Nu är tvätten strykt och sorterad, disken är diskad och här är undan plockat. "Utvilad" och redo för en ny fantastisk vecka. Som jag behövt de här senaste dagarna. Har verkligen laddat med ny energi. Kommande vecka bjuder bland annat på jobb, Vellingeblomman, älsklings födelsedag, julmiddag på Grand och förhoppningsvis ännu mera jul mys. Nu blir det sköna sängen några timmar innan vardagen drar igång igen!

(Jenny: Har googlat lite på Lisa Larsson. Verkar inte som dessa små figurer säljs i butik utan finns som second hand för cirka 1500,- Jag tänkte dock se efter om inget liknande finns på Vellingeblomman. Finns det någonstanns borde det vara där ;)


Kommentarer
Postat av: Jenny N

Mikaela: ja jag googglade oxå o naj 1500 var nog inte min nostalgi värd;-) men finns de på vellingeblomman någon form av kopia e de ju TOPPEN! Hojta i så fall.:-) kan kanske av en sporre för mig själv att ha vellingeblomman som mål när jag har som mest ont efter tandoperationen. Ha en underbar vecka! KRAM

2010-11-29 @ 09:23:47

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0