polarn&pyret







Vart en lång dag på jobb igår men jag höll ut trots att förkylningen gjorde sig mer än påmind. Med ett leende på läpparna och annat att tänka på kommer man långt. Idag känns det dock ännu lite tyngre eftersom jag varit vaken med Liam inatt och tidigt imorse dessutom är det jag som stänger butiken vilket innebär vila vid tio ikväll men det är bara en dag av mitt liv och vem vet kanske blir det en av de bästa?

Har en liten stund över nu innan jobb. Tänkte åka lite tidigare för att se efter overoll till Liam. Det är säkert jätteutplockat. Vi är lite sena med detta i år och nu är det redan minusgrader ute. Polarn och Pyret har så mycket fint i deras webbshop till tyvärr lite väl dyra priser men detta får stå på önskelistan. Tänkte kolla in Stadium och Intersport som brukar ha lite mer prisvärda ting. Själv är jag uppfostrad i ärvda och lappade plagg. Blev en rätt okey vuxen av mig ändå!


Kommentarer
Postat av: emelie

Å, visst har PoP fina grejor - men lite väl dyrt ibland anser jag...



KRAM!

2010-11-10 @ 13:12:04

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0