Ser Du Stjärnan


Watt och Veke





Jösses är helt SLUT idag. Är otroligt trött efter tidig och lång dag på jobb men har fått mycket gjort och lärt mig massor av nytt. Nu sitter jag äntligen i soffan. Mår lite illa. Håller tummarna för att det är brist på energi som spökar och att det inte har något med den där lappen på dagis att göra. Vi har massor med roligt planerat framöver. Skulle vara typiskt med lite kräksjuka nu.

Tokigt men sant är att det i helgen redan är första advent. Nya Sköna Hem låg kom med posten idag och gör att jag längtar ännu mer till torsdag då jag planerar storstädning och julpynt här hemma. Älskar adventsstjärnor. Ger en sån mysig stämning. Vi har redan vita från tidigare år. Annars hade jag gärna klickat hem dessa från Watt och Veke.

Ytterligare en sak jag ser fram mot framöver är besök av älskade mamma. Vi ska fria mini jul, Liam ska få vara med mormor och en IKEA tripp är inplanerad. Mamma detta tyget Manhattan från Svenskt Tenn önskar jag till lampskärmen!


Kommentarer
Postat av: Mamma

Va bra, då vet jag vad jag ska göra i veckan, en tur till Svenskt tenn, det blir kul. Kram

2010-11-23 @ 15:11:24

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0