Triss i Nyheter



När händige lillebror var på besök för några veckor sedan kom äntligen klotlampan från IKEA på plats.



Även min älskade pilaster hylla från MIO kom upp på väggen.



Vår vita Eketorp är ingen vidare vit längre och har fått nytt överdrag i grå och vita ränder från ELLOS.

Konstigt att jag alltid ska känna mig sjuk på min lediga dag. Antagligen känslor kroppen inte hinner med att känna i högt tempo. Iallafall igår kväll låg jag med huvudvärk och somnade tidigt efter ett avsnitt av Unga Mödrar och några sidor i Katerina Janoch Hittebarnet. Idag blev väckt redan klockan sex av Liam. Det här med att ställa om klockan var ingen vidare ide. Jag lägger mig vanlig tid men Liam vaknar samma tid det vill säga en timme tidigare än vanligt. Det tog mot men eftersom städ ändå stod på schemat passade jag på att röja undan den punkten redan innan det var tid för mina killar att åka till dagis och jobb. L får gå idag. Trist att vara hemma med febrig mamma. Just nu väntar jag på att tvätten ska bli färdig. Vissa saker kan man inte sjukskriva sig ifrån. Sen ska jag lägga mig för att vila. Välbehövlig vila och det behövs inför kommande sjudagars vecka på jobb!


Kommentarer
Postat av: emelie

Vad kul - läser du också den nu! Jag ligger på sid 273 :-).



OJ, 7 dagars jobb... Duktig du är! Jag själv har nedräkning nu, *vill*inte*jobbamer säger kroppen...



KRAM

2010-11-03 @ 12:34:25
Postat av: Nickan

Blev ju JÄTTESNYGGT med nya överdraget på soffan. Vilken skillnad så lite kan göra:) Hoppas ni slipper alla sjukdomar nu och kan vara friska. Med mig är det bra och dagarna rullar på i full fart. SNART är det dags för inflyttning och då får ni komma på fika! Hälsa lilla prinsen. Kram

2010-11-03 @ 21:57:13

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0