Tristess







Nu har jag vilat, vilat och vilat lite till men den här jäkla förkylningen vägrar släppa. Skönt att få lugn och ro men jag är inte van vid detta. Nu känns allt mest som tristess. Har läst ut alla böcker, tidningar och sett igenom alla webbsidor. Kan inte sova mer om jag inte ska vrida dygnet totalt. Bara att acceptera tills allt är bättre igen men ändå kan jag inte förså vad jag gjorde alla de där dagarna jag var hemma innan Liam föddes eller tom under föräldraledigheten. Antagligen inte många som känner så men jag saknar mitt jobb. Det betyder så mycket för mig. Får mig att känna mig som att jag gör någon nytta utöver att vara "hemmafru".

Över till något annat. Fick ett infall här hemma för några veckor sedan. Vår lilla lägenhet är väl egentligen "klar". Vi har allt vi behöver och lite till. Ibland får jag dock lust på förändring. Denna gången var det toalettdörren som fick sig en omgång. Blev svart istället för vit. Älskar kontrasten. Tänk att så lite kan göra så mycket.

Våra handdukar kommer från Lexington. Ger en härligt lyxig känsla till vardardagen. Tomten får gärna komma med flera. Helst i färgen original navy!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0