Vinterland







Kan inte bli så mycket bättre än en morgon med vitt utanför fönstret och få se Liams leende över den nyfallna snön. Här är vi vakna tidigt. Jag har en pirrig känsla i magen som jag inte riktigt kan sätta fingret på. Kanske är det för att jag har "fredag" idag, att här ska julpynta imorgon eller att vi ser fram mot dagar tillsammans med underbara vänner. Antagligen en blandning av båda.

Tokigt men julen närmar sig med storm steg. Här hemma har jag varit duktigt flitig i år och bockat av nästan alla julklappar. Blir ingen julrusch för mig i år. Det räcker med den delen jag får i butiken. Usch för att vara ute i sista sekunde och tvingas handla halvdanna ting till sina kära som man bara vill skämma bort med det bästa.

En annan sak som snart är färdig är årets julkort från oss hemma på våran gata i stan. Det blir lite hemmasnickarade bilder på vår älskling och etiketter från Petrified In Pink. Super fint. Nu ska jag ta på mig varma kläderna och promenera iväg till jobb!


Kommentarer
Postat av: Emma

2010-11-24 @ 12:01:01
URL: http://lil
Postat av: Emma

Ojrå, gick lite fort där...



Haha sötisen, han ser ut som att han ska hålla tal eller typ ha konsert och har noterna framför sig! :)



Vad fina frimärken, ser ut som såna man slipper slicka på också, så jäkla äckligt!!!!!



Vad skönt att slippa med julträngseln (fast jag lovar att ni kommer behöva ge er ut i den allafall), jag tänkte få skippa den i år med en ursäkt att jag faktiskt inte orkar gå i affärer nu, vad tror du? ;)



Har förmiddagen fri imorgon om du vill ha telefondejt, misstänker att du har tvättstugan! ;) Kram

2010-11-24 @ 12:03:03
URL: http://lillaemmasdagbok.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0